men tjeNA traLA

Idag blir det ett tidigt godnatt är fruktanvärt trött!!!
Har tänt ljus,mysat ner mig i sängen och kollat snabba cash ... Som jag inte ens kollade klart på!
JW är så het ;)

Tränings schema:

Mån - zumba + gymnastik i skolan

Tis -

Ons - zumba

Tor

Fre - sex ;)... vaddå? Både media och folk säger att man förbränner genom att knulla.. så wye not

Lör - sex ;) ... Se min ironi snälla

Sön - VILA

Nä men allvarligt ... Har börjat i Zumba och är jätte nöjd :D Det är grymt roligt att kolla på alla andra som dansar HAHA!!!! Sen är det väldigt jobbigt och sjukt bra träning!


PS Mitt öga är typ bra igen Dock är det fortfarande rött och jag ska fortsätta med droppr 2 ggr dagligen i 7 dagar till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0