idagår

Igår efter skolan drog jag och Hoe in till stan och shoppade... eller ja.. shoppa o shoppa höhö. vi gick igenom nästan hela stan och jag hittade ändast 2 grejer!

Jeansväst och en fin tröja på Vitoria of Sweden.. se bild i inlägget före ↓
Västen hade på REAN kostat 400 kronor , innan de vet jag inte.. Men sen hade den kostat 300, och nu fynda jag den för endast 100 lappen :D tröjan var det 20% på.. kostade 199 egentligen, men köpte för 159 :D GRYMT!

Efter skolan IDAG gick jag förbi hemköp och shoppade loss för hela 30 kronor! jag fick då en oåse med skruvar och en gräddnougat choklad *mums* chokladen ligger i frysen :D Kalla och hård choklad är GÖTT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0