Fullspäckad helg

Hej alla =)
Tänkte ta mig tid till att skriva om min helg eftersom jag inte uppdaterat!  Så det kanske blir ett långt och jobbigt inlägg?
Fredag: På fredagen hängde jag med bästa vännen, vi åkte till stan och shoppade presenter till v¨r kompis som hade tjejmiddag i lördags. Så ja, det var väl det ända som hände i fredags....
Lördag: Dagen började då med att åka in till Frölunda torg med syrran, det var meningen att jag skulle köpa finnmedel hehe, men jag la alla mina pengar på en underbart söt klänning som jag tänkte ha på Mys tjejmiddag men också skolavslutningen =) Bild ser ni längre ner!
Senare när vi kommit hem så gick jag , syrran , my och moa till en gård där det var grillning, tävling och en heldag med familjen och vänner. SJUKT mysigt!  Det var 3-kamp som gällde in tävlingen och JAG VANN :D  chips, godis och biobiljetter =)
Senare på kvällen var det dags för tjejmiddagen med kompisar! Vi kollade film, skrattade och hade trevligt, mycjet godis!!!
Efter tjejmiddagen drog jag hem till pojkvännen och kan ju inte säga att vi hade speciellt kul, klockan var ändå 12 när jag kom dit på kvällen, så vad gör man? Sätter på en film, myser och somnar till den.... helt okej!
Söndag: Jag vaknar upp hos pojkvännen vid 10 ligger och drar mig nåra minutas sen tar jag bussen hem för det vankas jobb... Har ett extra jobb! Så åkte dit och gjorde mitt, när jag var klar där var det ruschen in i duschen för klockan 3 var det dags för kalas...Skojs! Jätte god mat och godsaker!
Nu på kvällen kommer killen hot och soer över *mys*
Min helg har vart fullspeckad och jag älskar det!
Jag är en själ som älskar när det händer saker hela tiden, blir det tråkigt vet jag inte vad jag ska ta mig till hehe nejdå så illa är det väl inte men =).
Nu ska jag städa mitt rum och vika alla mina kläder :P  Det behövs, min byrå ser ut som tredje världskriget
Ha det göttHAAAAJ // SOFF'
Denna klänning hade jag på mig på Mysans kalas =)
Och den här underbaringen hittar ni på Only! Men skyna er, finns ynka 3 kvar i storlek Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0