Random

Hejsan! =)
Sitter i skolan med engelska på menyn..skulle haft redovisning, men så blev det icke.. merän halva klassen har sakerna på andra datorer i gruppen, och de personerna är inte här eller så är dom hos tadläkaren, för det är 3 st just nu:P
Idag ska jag träffa Marcus. Han är sjuk... men det ska nog gå bra!  Vi ska nog spela Wii elle rnågot annat, eller också kollar vi film?
jag har sån längtan till sommaren att det inte är sant!!!
 idag när jag var på väg till skolan, så hade min dataväska öppnat sig .... och datorn trillar ut från en meter. det går sönder lite på högra kanten. ALLTID SURT. men tro mig jag har haft tur med denna datorn, jag måste ha en skyddsängel eller liknande, för jag har tappat den TRE gånger och vare gång har den klarat sig. men nu börjar jag bli lite orolig... 3 gånger är 3 gånger för mycket.... Eller vad säger ni ? ;OO;
//KLUMPrandomsoff

Kommentarer
Postat av: annahellman

du är sååå inte bäst fia .. jag är såå number ONE !!!

mhahaha :d<3

2010-01-12 @ 10:25:35
URL: http://misseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0