Problem

Shaa =)
 
Jag ska ta upp 2 problem jag har! Först:
DATANÖRD
jag sitter på veckodagarna oftast hemma vid min kära dator som jag har svårt att slita mig ifrån!
Även när jag har plugg sitter jag vid den, men det är för att jag antecknar med dator, och då blir det att jag loggar in på fejjan,msn och liknande, så glömmer jag bort att jag måste plugga, så skjuter jag upp det en stund.
INTE bra!
Lösning: Vara mer med kompisar? Börja träna?
GODISRÅTTA
Jag äter också ALLDELES för mycket godis och ALLDELES för ofta! har jag tråkigt går jag och köper godis och sitter vid datorn.  Detta tär på kroppen och tänder så mår dåligt efter att jag ätit upp allt! 

Lösning: jag har hört att KROM är bra mot godissug, så jag ska faktiskt köpa det och se om det fungerar.
               Äta goda saker som ändå är nyttigare, som fruktsallad med vatten ?
Har du några goda tips på vad man kan göra för att inte vara en datanörd eller godisråtta tycker jag du kan slänga in en komentar =)
/ Randomsoff

Kommentarer
Postat av: annahellman

Fia du ska umgås mer med mig så slipper du datan mohohohoh !! :D



sen så .. drick smoothie sååååååå gott !!!

2010-01-12 @ 10:20:59
URL: http://misseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0