Torpadagen (L)

Yoo fucka blogg yooo !

Idag har jag vart upptagen exakt hela dagen! Från klockan 9.oo - 23.oo
Jag har nämligen jobbat på "Torpadagen", en dag som annordnas för alla "högsbofolk" och deras släkt och vänner.
En helt fantastisk dag för alla som är närvarande.. Kakfat, dryck,mat,lotterier med fiiinFINA priser, fiskedamm,tjurridning,hoppborg (2 st),bullfight och senare är det knytkalas för de vuxna med ett band som spelar =)

Efter jobbet drog vi ungdommar som jobbat ner och käka pizza som man fick gratis av hyresgästförreningen som annordnade med precis allting! Och dom får inget betalt utan gjorde ALLT detta gratis så ett stort tack till er!

Efter pizzan köpte jag och Moa lite mysgodis som vi skulle ha när vi passade hennes systerbarn =)
Nu ska jag äntligen snart få sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0