Opaopa

Idag är det den absolut sista sommarlovsdagen (egentligen är det ju en vanlig söndag utan sovmorgon) MEN...
Jag börjar klockan 13 imon och jag är inte direkt en person som går upp vid halv 3 på dagarna.. idag gick jag upp kvart i 12 men det var för jag hade jobbat o la mig sent och var väldigt trött :P...

Tillbaka till ämnet... Kan inte förstå att sommarlovet går så fort ändå... WAAAAY to fast!
Men jag är nöjd med att ha lov i 3 månader :D

Tänkte berätta vad jag gjort under lovet:
Vart i Kroatien
Åkt Kielfärgan
upplevt Österrike
Mer av tyskland
en liten smutta av Slovenien
har också åkt färgan genom Danmark
Vart på mitt sommarställe i Dalarna (L)
Shoppat
solat
badat
ätit
träffat kompisar
pojkvänen
sovit hur länge jag vill på dagarna
datanördat
besökt en utländsk sjukvård ett svenskt sjukhus och vårdcentralen .... Otursbarn
Jaa, det var väl egentligen det jag gjort :P Och sen har jag gjort MASSOr med annat  :D Känner mig helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0