Kroatien

Kroatien med Marcus och hans familj var hur underbart som hälst! Sola och bada varje dag, åt på restaurang varje dag, jag oh Marcus gick en del promenader om kvällarna, bada natt dopp, åkte in till staden och shoppade, spelade minigolf och tennis.. Tennis var det första gången jag testade. och jag måste säga att tusan vad svettigt det är med tennis, förvånadsvärt svettigt, trodde jag inte haha! Marcus var super duktig, han har gått i tennis.
Jag fick även gå till en kroatisk läkare där.. Han sa att jag hade fått en allergisk reaktion med virus i.. Men ICKE!
Här i Sverige visade det sig vara Impetigo (se bild nedan) Det ser inte trevligt ut, det bultar och bankar och gör ont konstant =(
Jag och Marcus hade eget rum med en dubbelsäng :D näst sista natten blixtrade det nåt så in i bänken =( Då låg jag inte i sängen längre... låg PÅ marcus, stackarn :P
Eftersom vi bilade han vi uppleva en del av Österrike, fantastiskt vackert där!! men jag har en DISS Bilkö i 3,5 timma .. inte skoj! Vi stannade och åt där påvägen hem.
När vi kom till Kiel - Tyskland åt vi en enormt god frukost på ett café i närheten, med olika bröd, oboý,jouse,gott pålägg och olika bröd, och nutella =)
Sen åkte vi till färgan och gud vad kul det var på den!!! (L)
Världens största HISS till StenaLine Kiel-färgan vi sov över på! De hade den största och godaste buffén jag någonsin ätit!
Det fanns allt från husmanskost till dyrt oxkött,krabba,kräftor,lax och gud vet vad! Efterrätten var himmelsk, chokladmousse, och chokladpraliner, olika kakor, och glass!
Frukosten hade allt att erbjuda den med, pannkakor, yogurtar,filer,krämer,musli,flingor,olika bröd, tusen pålägg,ägg och bejcon, äggröra, och olika drycker!
Jag och Marcus hade egen hytt på båten också (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0