Angående min tröja...

NRJ idag var helt magiskt roligt haha!!!

Min tröja som jag gjorde tänkte jag ge personligen till Hugo, men åkte aldrig in till stan... MEN....MEN MEN MEN :D:D...
Jag gav den till Sibelle som uppträdde på NRJ idag, så hon ska ge den till Hugo.. Dock vet jag inte om hon kommer göra det, men varför inte lixom? Det är ju trots allt ett tryck med Hugo på ....



I övrigt var det JÄTTE SKOJ, dock leta jag hela tiden efter att få se Hugo... men såg han aldrig =(

Innan NRJ var jag med älsklingen och shoppade.. HAN shoppade rättare sagt, så fikade vi med hns mamma och lite smått annat.
Och nu är han påväg hit och ska sova över, mööööös

Kommentarer
Postat av: Helliis

vem gick ni förbi ?!!? Bobby :OO

2010-08-28 @ 11:33:39
URL: http://misseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0