uppdatering 18 maj

Hola Hola på er gott folk !

Idag började dagen med en seg icke sovmorgon som det egentligen skulle vara :( ....den blev inställd på grund av Islam-provet i SO vi hade idag...Visserligen åkte jag inte till skolan, jag hade jtte ont i magen, men sen på eftermiddagen gick det över så åkte jag till skolan, han med matten och gymnastiken men också islamprovet...Hon sa att det var VGlutande. :D:D men tror inte de va så bra men men hoppas kan man !
Fick även höra att jag blivit godkänd i de ämne jag har svårast för nämligen matten ! *glädjetjut* jag trodde värkligen inte det ..facktist..inte på alla delarna iallafall ! Men tydligen är jag tillräckligt bra !
Natalia, min musiklärare hade pratat med rektorn på skolan om en konferansiär till skolavslutningen då hade de båda bestämt att JAG av alla ja många många elever ....Jag gjorde bra ifrån mig på Mamma Mia uppvisningen så då tyckte dom att jag skulle vara konferansiär för skolavslutningen, och självklart ställer jag upp på detta  :) ! ska bli kul facktist, men det säger jag nu....nervositeten kommer när jag ställer mig på scenen och draperierna dras upp.... men sen flyter det på , så det ska nog gå bra :)

Idag är det 25 dagar kvar tills jag blir en etta och en sexa :D, det är bara ynka SEX dagar lvar till den efterl'ngtade klassresan <3 :D  på torsdag blir det tjejmiddag hos Emma och Johanna <3 och söndag blir det shopping på 4-gott och Ica-FJÄÄÄNTUM :D med Millaah, rebeek and booboo :D

Imon blir det till att origentera SJÄLV...men jag och emilai och rebecca har en bra tid, så vi gör de tillsammans (AA) :D<3 ska facktist bli kul :) !     Ha de gött  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0