...Sommar ?

Hej Hopp Lingon Snopp :)

Snart känns det som om sommaren är här på riktigt...VÄRMEN lixom ! träden är fulla med blad och buskarna fulla med blommor eller vad det nu är  och solen är på topp!
Jag ska skriva lite om min långhelg som har varit som nu tyvärr är slut ... så bosse och linnea och liza mina ända läsare  ?.. Här kommer lite :)

Just nu sitter jag i skolan och ska uppdatera min blogg så jag börjar med att skriva om i torsdags då vi hade klassikern att cykla 3 mil, ni kanske tycker om men gud vad jobbigt ocg va onödigt, men det är sjukt  skönt och man känner värkligen hur bra det känns efteråt ! helt fantastiskt..hade kunnat göra det lite oftare, men det är inte kul att göra det själv så till sommaren blir det till att ut och springa så jag får lite mera muskler på kroppen ...visserligen gör jag det för andra själv också men ;) !
Efter cyklingen drog jag ,Johanna,Emilia,Rebecca.K, Marran,Malin och Sandra hem till Rebecca och hade skojigt !
Emilia och Malin drog och bada under tiden drog vi andra och beställde pizza och köpte glass och läsk, johanna skjutsade mig och pizzorna på cykeln..tänk om vi hade ramlat, då hade de blivit blod blandat med pizzamos ...
Sedan kom galningarna tillbaka och vi solade och åt massor med is och sen hade vi vatten krig...Johanna var offret och sen blev det jag . Men det var riktigt roligt !, sen då så skulle jag till slottskogen med några kompisar, de va ganska roligt, men sen drog jag och Moa till högsbo och träffade Alexander, Victor, Robin och ja några andra vi var först ute och gjorde inget speciellt, gick runt och snacka och hade skoj ...kvällen slutade med att jag och Moa sov hos Moa . en väldigt lyckad dag tycker jag !
det var min VALBORG  ! /torsdag !

FREDAG.
Idag hände väl inget speciellt, jag och Moa var med Alexander, Victor,Axel....och så vidare...vi var med massa folk.
vi var i Högsbo och luffade alltså inget speciellt som vanligt ;)... Men ändå så är det väldigt roligt att inte göra något speciellt.. Till kvällen var det bara jag moa och alle så vi drog hem till honom och snacka i prioncip hela kvällen med Marja och Nisse.. ( alles föräldrar) så sjukt underbara människor ! vi prata allt mellan himmel och jord,sen åt vi glass och jordgubbar, och vi gick och köpte godis, chips och dricka ! sen satte vi på en skräckfilm rästen av kvällen tillslut blev klockan halv 2 . då var det till att g och sova !

Lördag!  Idag .. Alexander,Victor, sandin och nåra andra... jag och Moa lämnade de andra för att gå och äta pizza, jag kallade det att tröstäta eftersom det hade hänt en grej . så på söndagen var jag på sjukhuset och sen åkte jag till Marcus och sov där..  

Veckans händelse:  Mitt "träd" i näsan som de på vårdcentralen kallade det har tydligen gått uppm, mina blodkärl är väldigt ömma eller något, jag vet inte riktigt, men igår när jag tvättade ansiktet kolla jag mig i spegeln och det bara forsade ut blod ur näsan på mej ...och idag då när jag kramade marcus så började det rinna från näsan ! inte så kul .
Nej nu har jag nog skrivit för ett helt år, och jag är hämskt ledsen för mitt otroligt dåliga uppdaterande när det gäller min blogg ! 

HA DE GÖTT !

p.s kolla gärna min systers blogg,  http://www.justliza.blogg.se/   otroligt underhållande tycker jag  :) ! 

Kommentarer
Postat av: nea

okej,det var en händelserik helg,hoppas du kmr att uppdatera lite oftare:P o vill se skorna du köpte till balen:D

2009-05-04 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0