snart i gaderoben...

Hejsan hoppsan !

Tänkte uppdatera bloggen innan jag går och lägger mig brevid min tiger...mitt godsedjur (AA)
De där med modet alltså...Jag är ganska efter när det gäller sådant,så nu e de en jeansjacka och ett par gladiator skor som fattas, vilket är inne nu, jag har hittat ett par skor iallafall på nilsson ;)  dom är snart mina !
Men sen är de den där förbsakade jeansjackan som jag inte kan hitta, visserligen har jag bara kollat i 3 affärer, men ingen har varit speciellt i min smak  "/ !  Men man fyller snart år så man vet ju aldrig vad som väntar en...
3 saker jag redan köpt är mina älskade converse,mina älskade nyinköpta tights /jeans&metallic/,och snart mina älskade gladiatorskor :D
Här är en bild på dessa saker:
jag hoppas ni ser !

i denna bilden har jag glömt en kjol från rut med flera som jag redan har, men den är otroligt snygg till dessa kläderna !

Nog om modet....Denna helgen blir inte så rolig "/  ...på måndag ska de va bildarbete inlämnat..har inte börjat :O , fakta om konstnären .. har inte börjat.... Islam prov..inte pluggat tillräckligt, men där har jg iallafall börjat....på onsdag har bara JAG Teknikprov..har inte börjat :O....orientering på tisdag ..kan bli roligt ..om man hade kunnat läsa kartan kanske :S
imorgon ( lördag ska jag va med Marcus och har ingen aning vad som hittas på då , men det märker vi !

Nej ni, nu är det en sista titt in på bilddagboken sedan ska jag gå o krama om min tigerpojke <3 !

Ha de gött (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0