pluggplugg..

...ANALPLUGG -.- !

Hej hopp på er alla :) !   
Som ni märker är jag fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg "/ ...Men min syster ger mig en massa inspiration om att uppdatera den så därför ska jag göra det nu ... hennes blogg kan ni se här :  http://justliza.blogg.se
En underhållande läsning enligt mig :) !

Tänkte berätta lite om dagen som började med Nationellt prov i no ämne: FYSIK  och jag tyckte det var väldigt svårt iomed att jag inte kunde läsa på någonting...jag vet att jag fick rätt på en fråga iallafall...det var då 4 påståenden så skulle jag säga 2 som var rätt och det ena var att   solen är en stjärna och att  ljusår är en längdenhet !  rästen var nog hejvilda gissningar...Och sista uppgiften var att jag skulle förbereda en lab som jag ska göra imon och jag kan ju säga aå att jag är väldigt osäker på denna laben men jag hoppas värkligen att jag klarar av att utföra den !  förhoppningsvis så gör jag det !   Efter laben är det Svenska inlämning som gäller, kag är lite sent ute med en bok jag läst "En galen dag i NewYork-Jane gör succé"  ingen höjdare enligt mig, men den var ändå ganska intressan i början !  Sen är det Engelska prov som jag värkligen hoppas jag gör bra ifrån mig för då har jag chans till ett VG :O !  tro det elelr ej, jag en av de osmartaste i världen VG  engelska ;) !  Så jag hoppas att jag får bra, och det har ju gått sådär med pluggandet till de "/

Idag var min syster och tatuerade sig...otroligt läskigt, det ser ut som om hon blivit skjuten eller dylikt ! knivskuren !  jag har inte sätt hela än, men den blir nog jätte fin !  Eftersom hon tatuerat sig så tog jag städningen på hennes jobb och tjäönade 200 kronor. inte illa, inte illa !  och dagen innan altså igår måndag tjänade jag ytterligare 200 tak vare Lisa :D  men jag känner mig en aning taskig ....jaja jag får ge henne något extra någon gång (AA) !

Men nu mi mina trogna läsare....hur många är ni ?  om ni kanske kunde lämna ett litet fotspår efter er ( komentar) skulle jag uppskatta så jag vet att jag ens behöver uppdatera... !   Ha en underbar fortsatt kväll allihop !  pusshejLeverpastej !

Kommentarer
Postat av: nea

hej! okej men då lämnar jag ett litet fotspår då:P.. Hoppas allt är bra med dig ialf, o uppdatera bloggen,för jag läser ialf:D..kram

2009-05-14 @ 13:10:22
Postat av: Emilia

jag läser med :D

2009-05-15 @ 17:35:49
URL: http://frazzelnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0