Äntligen...

...Är det slut på redovisningar och prov...har ETT prov kvar i gymnastik den andra juni så får ju plugga på de då men :S
för övrigt tror jag inte vi har några läxor kvar :D:D:D:D !  föryeahvla gött (Y).

Min dag började med att jag kom försetn till musiken..inte bra !  sen hade jag emilia, johanna och becca musikpresentattion om ABBA xD !   vi fick MVG sa hon (Y) ! Yaay !
sedan efter det var det bildredovisning, jag tappade min analys och information om konstnären tyvärr "/ men jag försökte förklara utifrån det jag kom ihåg att jag skrev ner ! men i övrigt tyckte jag det gick bra !

tänkte berätta lite om gårdagen som jag inte skrev om igår ....
vi hade då orientering som gick ganska bra...Jag sprang med becca o Emilia :) och vissa har ju bättre kondition än andra ..hehe , efter den skogsrundan på ca. en timma  åkte vi och johanna hem till becca för att planera vår musikpresentation som blev mvg ;), men samtidigt hade vi väldigt roligt !
Sen var det till att dra hem, då jag träffade alexander och 2 till på busshållplatsen ..inget soeciellt:P, sen hem till födelsedagsbarnet my som fyllde 17 grattis !  sen extra jobba åt syrran de gick inte så bra glömde byta papperskorgen på ett ställe  :O   int ebra xD så dom ringde o klaga ..jaja gjor ät gjort !

Idag är det FEM dagar kvar till klassresan <3 !:D:D  längtar som faaeen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0