1 inlägg i 2 smällar..eller nåt

Hallo hallo mina trogna läsare !

Jag tänkte berätta om torsdagens kväll OCH gårdagens händelser, jag hoppas att ni står ut.

Torsdag då var det tjejmiddag hos Emma och Johanna och man kan väl säga som så att det var väldigt roligt, men presenterna var de roligaste. Emmas superduperbesvikelse när hon öppna paketen från alla...hon fick 1 sak hon önskade sig medans Johanna fick allt hon önskade dej och jag förstår Emma jag hade nog med blivit lite besviken, men däremot hade jag blivit väldigt glad för jag tyckte att presenterna hon fick var väldigt roliga ! då som jag sa i förra inlägget de trosorna vi köpte, så fick hon 2 par till , och hon blev INTE glad...tråkmånsa är vad hon är, jag hade tyckt de va skitroligt ju "/ , men men vissa har en viss humor och andra inte. synd iaf.
Senare på kvällen fick vi besök av oinbjudna gäster bland annat Olivia och Alexander, men inte gjorde de något vi ade sjukt roligt med Olivia där, så sen drog jag och Moa ut med Olivia och träffade de andra små nissarna som var med, kan inte säga att vi gjorde speciellt mycke vad jag kommer ihåg  Oo ! men men sen var det hem till att sova sängen !

Fredag (igår)

Jag Moa började dagen själva med att städa rummen. inte kul, men de blir bra resultat efter iallafall , när kvällen närmade sig träffade vi Alexander,Robin (Hasse,Robin (Nilsson ,Gadden,michael,Eleni ,Axel jennifer....vi drog hem till Frida där de var massa annat folk också , sen var det 2 oinbjudna gäster till som skulle komma in, Adam och Tove...de gjorde sönder brevlådan och klättra upp för stupröret till balkongen..ursäökta, men då är man desperat :O .   sen blev en mobiltelefon snodd och ja vad mer ska man säga, efter ett tag drog vi ut och luffa vid fyrken ,eleni drog hem, alla drog hem til Alle och decka i sofforna, sen vid kvart i 4 drog alla hem , sen väntade sängen (Y)

Och nu sitter jag här och väntar på att Träffa Moa , har inget att ögra så uppdaterar min blogg  :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0