090513

Hejsan hoppsan !

Idag var jag i skolan och det var en väldigt seg dag, det började med musikprov som jag vet inte hon såg väl inte så jätte nöjd ut när hon fick in de, men jag gjorde mitt b'sta och musik är ingenting jag vill satsa på direkt....efter det var de Engelska prov, vilket jag tror och hoppas på att det gick ganska bra iallafall...Efter det var det redosvisning för den boken jag läste,( i svenskan), och ja det är inte slut än...jag hade natonlellt prov på en  NO-lab i Fysik+ utvärdering , jag har ingen aning om hur någotr av alla dessa prov gick, men för mig så kändes det facktist väldigt bra så jag hoppas på det bästa !

Efter allt så åkte jag hem butte från myskläder till lite mer vardagligare stil, kjol,linne och en kofta och ett par tights...Jag åkte in till stan och skulle köpa ett par tights, men det blev ett par till + en shoecleaner till mina fina converse som blivit ganska smutsiga vilket inte är lika fint som vitt  så jag ska få bort mina fläckar !  ni får se bilder på mina tights:

Priser: Tights svarta/blanka - 149:- h&m
             Tights Jeans/mörka - 149:- BikBok
              Shoecleaner             - 60:- Scorett 

dom är inte riktigt så blanka, dom är mest bara svarta i ett sådant material !
ungefär sånna här, mina är mörkare, så bilden till höger liknar mer mina tights ! !

Och min shoecleaner är inget speciellt att visa bild på :)

Efter "mini" shoppingen åkte jag och syrran till hennes jobb och jobbade häcken av oss...föresten så har jag av någon konstig anledning träningsvärk i rumpan .... ingen aning vad jag gjort ! och måste säga att min suster är den generösaste tösen jag känner /VET !  jag fick 400 kronor för o hjälpa henne med att städa på dagiset 2 gånger ....och sen har jag fått tusentals av grejer bara denna veclan :O !!  du vet inte hur tacksam jag är  ;) !

men nu gott folk börjar snart grey´s och moa komemr hit oh ser de med mig mamma o syrran :D <3 

HA DE GÖTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0