Snarket :)

Schaaa !

Som jag sa igår att det var snarket idag.och som jag med sa..att jag, calle,marcus och emilia skulle äga skiten ur alla ...sagt och skrivet så gjorde vi de med .. ( Marcus vann alla sina, calle alla förutom 1 , emilia 2, jag EN :O  ahahahha
 KLASS 9C  VANN SNARKET FÖR TREDJE ÅRET I RAD ! VI ÄGER ER ALLA SÅ PPPSSSHT  (okej förra året var jag inte med, jag och alla gick hem..men ändå vann vi ?...;)Jag "skadade" nä skada kan man inte säga xd  jag slog i ..inte hälen utan brevid hälen den delen av kroppen haka jag i en utåtstickande metallbit så de börja rinna massa blod, ner på golvet..och de slutade inte :S   men nu har de slutat :D  just de. SO redovisningen idag gick åt helvete jag sa TVÅÅÅÅ meningar under hela redovisningen jag hade inte läst på och jag läste från planchen . emilia och marcus prata på dom dom kunde ALLT !   vi kan väll säga att jag sa 3 meningar eftersom jag skrattade så mycke . ha ha ha ha . de e lah en mening.. ahjaa

Dagens händelse: vår klass vann snarket för tredje året i rad :D <3

No- provet gjordes idag...och jag vet inte hur det gick..asså det kändes okej bra, eftersom jag kunde vissa frågor..men får se hur de gick ;)  Efter skolan drog jag och Marcus hem på hans gudomligt heta moppe som inte är pluggad...så den accar asbraaa :D så de e jätte kul .   Sen kom mikke till marcus och jag åkte hem , och nu sitter jag här och bara njuter utav FÖRSTA DAGEN PÅ LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET <3:D:D:D ÄNTLIGEN säger jag ...
Hoppas alla ni som har lov får ett bra lov :D  bye bye emmlah och victor som ska till thaicurrymanland :D<3

puss och kram skumbanan <3

 här har vi 2 av deltagarna på snarket ( mac och calle)  

den andra deltagaren ;D Emilia


sist men inte minst JAAAAAG


Kommentarer
Postat av: Frazze

underbart, vi är bäst :] haha roligt va de ;)

2009-02-06 @ 21:42:39
URL: http://frazzelnot.blogg.se/
Postat av: Robin l

Snygga bilder du hade=)

2009-02-07 @ 11:45:00
URL: http://grebbestadmaffioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0