Mobil på operations bordet

Shululuuue  : )

Idag ställde jag klockan på xtra tidigt 05:30  för jag skulle duscha  and do some other shit som ni inte behöver veta  :)
Iallafall drog till skolan och först på listan var det nationella prov som gällde..kom för sent inte bra, inte bra .
Det var uppsatsen vi skrev..och det gick bra tror jag:) jäävligt bra förhoppningsvis, lite senare var det det muntliga provet som gällde..inget speciellt med det. Sen var det inlämning i no (lab-rapporten)  en hög femma på er anton och calle :)

Dagens händelse: min älskling läggs in på operationsbordet "/   ( mobil ) Men ni kan fortfarande ringa och messa hur mycket ni vill  :)  HAHAHAHA det vet iallafall Sandra .. jävla lagg lagg lagg lagg xD  när den höll på och ladda ur sej ..fan va kul xD

Imorgon är det då fredag..och inte vilken fredag som hälst: FÖRSTA DAGEN PÅ LOVET <3..och "snarket"  .
Dom som fick fläst röster av tjejerna att bli kuddkrigare var jag och emilia , , och dom av killarna som ficm fläst röster blev då Marcus och calle  POWER på oss :D  -    Fucking no prov imon med "/   UUUSCH ! 
Men nu gott folk ska jag gå och ta min penselin ;) 

Pussheeej :D


Kommentarer
Postat av: Sandy Claws

Hahahahahah din mobil är ett missfall ;D

2009-02-05 @ 19:54:52
Postat av: christoffer

Jellback - Vv - säger:

http://randomsoff.blogg.se/

كرس säger:

?

كرس säger:

är det msn virus elr skickade ddu det?

Jellback - Vv - säger:

kolla

Jellback - Vv - säger:

haha nej det är min blogg

كرس säger:

ok

كرس säger:



كرس säger:

för jag skulle duscha and do some other shit som ni inte behöver veta



كرس säger:

lol

Jellback - Vv - säger:

Mahaaa porrigt

Jellback - Vv - säger:

komentera

كرس säger:

lol,porrigt

كرس säger:

xD

كرس säger:

mac e överflödig xD HAHA

كرس säger:

skojade bara

Jellback - Vv - säger:

2009-02-05 @ 19:57:20
Postat av: Maelmeister

Ni kommer att schteka alla andra imorgon!! :D

2009-02-05 @ 20:08:34
URL: http://barkisftw.blogg.se/
Postat av: nea

åå lyllo dig som har lov nästa vecka! åå kan sova hur länge du vill! själv har jag inte lov förrens om typ 2veckor...men kanske kmr ner till er då,åå röjer på goa gubbar-bussen,haha xD..

2009-02-05 @ 20:17:09
Postat av: Daniel

Imorn vinner vi kuddkriget! Som vi gjorde i 7:an :P

2009-02-05 @ 20:19:04
Postat av: Frazze

SÅFAJJA HEJA OSS ALLTSÅ!! :]

2009-02-05 @ 20:30:29
URL: http://frazzelnot.blogg.se/
Postat av: Liza

Varför var det så viktigt att jag skulle kommentera?

Du har ju redan är jävla massa kommentarer..

Men seriöst siss..Du behöver verkligen designa om din blogg en aning..

Man gäspar fan käkarna ur led när man kollar på den här designen :S

2009-02-05 @ 20:36:22
URL: http://justliza.blogg.se/
Postat av: my

sörjer med dig över vad som hände med din mob......!! jag använder faan en nokia 310 nu!!:'(

Postat av: Anonym

HÄÄJ! måste börja följa din blogg nu då! :D

2009-02-05 @ 21:19:10
Postat av: Anonym

snygg blogg(Y)

2009-02-05 @ 21:26:37
Postat av: Anonym

snygg blogg(Y)

2009-02-05 @ 21:28:39
Postat av: sibbe

snygg blogg(Y)

2009-02-05 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0